CASH BACK! 5% מכל קנייה נצבר לקנייה הבאה | משלוח חינם בקניה מ- ₪249 באתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שטיחים מחירים

המדריך המלא לקנייה של – שטיחים מיוחדים

שטיח הוא פריט חובה בבית, כמעט בכל חדר ניתן למקם שטיח על הרצפה והתועלת ממנו תורגש באופן מידי. הוא מוסיף לתחושה חמימה, נותן שכבת בידוד בין הרצפה הקרה לכפות הרגליים וכאשר הוא מעוצב ומותאם לסגנון החדר הוא גם פריט עיצובי לכל דבר ועניין. מה הם סוגי השטיחים, ומה התכונות שצריך לוודא שיש בשטיח טרם הקנייה? התשובה בשורות הבאות.

התכונות של שטיח מנצח

בחיפוש אחר השטיח המושלם יש לשים לב לכמה תכונות שחשוב שיהיו במוצר ויהפכו אותו למוצר מושלם עבורכם. יש לוודא כי החומר ממנו עשוי השטיח הוא חומר מתאים, איכותי ועמיד. באתר של "נחמד" תמצאו שטיחים עשויים מ-100% פוליאסטר, חומר חזק ועמיד ומניב שטיח כביס ורחיץ שעמיד למים ובעל יכולת להחזיק מעמד ללא בלאי לאורך שנים רבות. בנוסף, כל השטיחים מגיעים עם גומי בחלקם התחתון, גם היא עמידה למים. שכבת הגומי מאפשרת לשטיח להיצמד לרצפה ובכך מונעת החלקות. השילוב של שתי השכבות יוצר שטיח רחיץ שניתן לנקות בקלות.

המגוון של השטיחים

באתר של נחמד תמצאו מגוון גדול של שטיחים, עיצובים בסגנונות שונים וצבעים חמים. שטיחים בצורות המתאימות לכל חדר, מרובע, מלבן ועיגול, בגדלים שונים כך שניתן יהיה להתאים באופן מושלם לגודל החדר. בנוסף ישנו שטיח כביס למטבח ושטיחים ייעודיים לחדר הילדים. כל השטיחים עשויים מחומר איכותי המבטיח את עמידותם לאורך זמן, העצוב שלהם עדכני ויישאר רלוונטי לאורך שנים רבות.

התאמת השטיח לחדר

טרם קניית השטיח יש לוודא כי הוא מותאם לחדר המיועד, ישנם חדרים שמצריכים שטיחים מיוחדים כמו חדר הילדים או חדר המטבח, שדורש שטיח עמיד ללכלוך וניתן לניקוי בקלות. וכמובן יש להתחשב בגודל החדר, ובהתאמת סגנון העיצוב של השטיח לסגנון העיצוב של שאר החדר. אומנם התהליך נשמע מסובך, אך רכישת שטיח עשויה להוסיף רבות לחדר, מבחינה עיצובית ומבחינה פרקטית של חימום החדר ומניעת חדירה של קור דרך הרצפה.

 

מחירים אטרקטיביים

שטיחים מחירים אטרקטיביים ובמבצעים מיוחדים ושווים במיוחד, שיגרמו לקנייה להיות משתלמת עבורכם תמצאו רק באתר של "נחמד". אצלנו מתחייבים על הסחורה הטובה ביותר במחירים טובים ושירות מעולה ללא יוצא מן הכלל. בשיטוט באתר תוכלו לרכוש שטיח באופן פשוט וקל, להתאים אותו לחדר בעזרת פירוט מדויק של מידות השטיח, לקבל הטבות מיוחדות לרוכשים דרך האתר ולקבל משלוח עד הבית ברכישה של מעל 199 ₪.

כתבות נוספות

סירים אינדוקציה ארקוסטיל

סירי אינדוקציה – כל מה שחשוב וכדאי לדעת עליהם כיריים מסוג אינדוקציה הפכו בשנים האחרונות לנפוצות מאד ורואים אותן בבתים רבים. הבישול עליהן שונה מאד

מערכת ארקוסטיל ביו סטון סט

כיצד בוחרים סירים – טיפים לבחירה נכונה ומוצלחת הסירים משמשים אותנו לא מעט במטבח. חלקם מלווים אותנו לא מעט שנים, וחלקם חדשים. כדי לענות על

סט צלחות קורל מבית קורנינג

צלחות קורנינג – כל היתרונות בצלחת אחת מותג הצלחות קורנינג (Corning) וגם קורל, מבית קורנינג, נחשב לאחד המותגים הידועים בתחום והוא מלווה אותנו מזה עשרות